Με ενδιαφέρον διαβάσαμε την ενημερωμένη αναφορά της Dacast για το 2022, με στοιχεία από πολλαπλές πηγές, πολύ χρήσιμα σε όσους εμπλέκονται στο marketing, τη διοργάνωση συνεδρίων, ημερίδων, εκδηλώσεων γενικά.

Σας τα παραθέτουμε με την πεποίθηση ότι δίνουν μία σαφή εικόνα της αξίας του Live Streaming στο marketing:

  • Τα Live Streaming διατηρούν το ενδιαφέρον των θεατών 10-20 φορές περισσότερο απ’ ότι τα βίντεο.
  • Πάνω από τους μισούς θεατές εγκαταλείπουν τις μεταδόσεις χαμηλής ποιότητας, στα πρώτα 90 δευτερόλεπτα ή και νωρίτερα.
  • Το κρισιμότερο θέμα ποιότητας στο Live Streaming είναι η αποτυχία στην έναρξη. Το 2.6% αποτυγχάνει να ξεκινήσει.
  • Τα Live Streaming με καθυστέρηση έναρξης πάνω από 2″, έχουν μεγαλύτερα ποσοστά εγκατάλειψης από τους θεατές, κάθε 1″ καθυστέρησης στην έναρξη προκαλεί απώλειες θεατών 6%.
  • Το 35% των marketer χρησιμοποιεί Live Video. Το ποσοστό αυτό αυξάνεται κατά 20% από έτος σε έτος.
  • Η έρευνα της Animoto’s, “Social Video Forecast”, δείχνει ότι το 76.5% των marketer και των μικρών επιχειρήσεων βλέπουν αποτελέσματα από το video marketing.
  • Το 70% των marketer υποστηρίζουν ότι η χρήση του Live Video τους αποφέρει περισσότερο από κάθε άλλος είδος περιεχομένου.
  • Το 80% των ανθρώπων προτιμούν να βλέπουν Live Video παρά να διαβάζουν τα blog των εταιρειών.
  • Οι επαγγελματίες του χώρου αναμένουν ότι το 2022, το 82% του internet θα χρησιμοποιείται για Live Streaming.
  • Το 90% των ανθρώπων παρακολουθούν βίντεο στο internet.
  • Απ’ όσους δηλώνουν ότι παρακολουθούν Live Stream, 7 στους 10 παρακολουθούν καθημερινά.
  • Το επερχόμενο δίκτυο 5G θα παρέχει ταχύτητες 100 φορές μεγαλύτερες από το τρέχον 4G δίκτυο.
  • Η ποιότητα μετράει. Οι πλατφόρμες OTT* που παρέχουν βίντεο χαμηλότερης ποιότητας, κινδυνεύουν να χάσουν το 25% των εσόδων τους.

Πηγή: Dacast

Προσθήκη σχολίου

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Δείγματα Live Streaming